In atentia tuturor clientilor, furnizorilor si colaboratorilor societatii
Prezenta notificare privind protecția datelor este concepută pentru a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale și drepturile dvs. privind această procesare în conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice precum si in lumina noului Regulament general privind protecția datelor (“GDPR”) și legislația în vigoare.
Subscrisa societate UNITED PARTS SRL, suntem responsabili pentru procesarea datelor cu caracter personal furnizate de catre toti clientii, furnizorii si sau colaboratorii nostri, in scopul derularii colaborarii dintre parti si/sau a relatiilor comerciale cu acestia, pentru a putea avea informatiile necesare in vederea livrarii produselor comercializate, facturarii acestora si pentru a indeplini obiectul nostru principal de activitate, si anume, comert cu piese, filtre, lubrifianti si alte accesorii pentru autovehicule.
Pentru întrebări sau solicitări privind prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, vă rugăm să contactați ofițerul nostru pentru protecția datelor în orice moment utilizând următoarele date de contact: UNITED PARTS SRL . cu sediul in Chisoda, 307221, DN 59, KM8+550 m stanga, SAD 11, judetul Timis, E-mail : dpo@unitedparts.ro.
Informaţii cu privire la Procesare
1) Inregistrarea clienților
Vom procesa datele personale colectate prin intermediul formularului online de creare cont, prin fisa de introducere client nou și, în cursul viitoarelor tranzacții comerciale, în scopul încheierii și executării contractului. Deoarece încheiem contracte doar cu clienții persoane juridice, informatiile personale solicitate prin intermediul acestor formulare sunt :
- nume si prenume reprezentant legal al persoanei juridice precum si nume si prenume al persoanelor de legatura din diverse departamente;
- numere de telefon mobil, fix, fax, adrese sediu si puncte de lucru, adrese de e-mail, DE SERVICI, toate aceste informatii fiind necesare pentru o buna colaborare cu tertii;
- informatii bancare ale persoanelor juridice colaboratoare;
In scopurile menționate mai sus, datele dvs. vor fi stocate în baza noastră de date și vor fi îmbogățite cu date pe care le colectăm din surse publice (ex. Registrul Comertului, site-uri de verificare solvabilitate, mfinante). Este necesar să ne urmărim interesele legitime pentru a ne asigura de solvabilitatea clientilor nostri cat si pentru a îmbunătăți serviciile și relația cu clienții, care reprezintă un factor cheie pentru succesul nostru în afaceri. Nu se efectuează transferuri de date cu caracter personal către alți destinatari, cu excepția cazului în care deținem obligația aceasta prin lege.
2) Furnizarea Obligatorie/Voluntară de Date și Durata păstrării acestora
Furnizarea următoarelor date este necesară pentru a putea încheia un contract cu dvs. și pentru a procesa înregistrarea clientului: numele clientului (= denumirea companiei dvs.), industria, forma juridică, adresa de facturare, numărul de telefon al companiei si al persoanelor de contact din cadrul companiei, adresa de e-mail a companiei, cod fiscal (în ceea ce privește clienții din UE: număr de înregistrare în scopuri de TVA), datele de identificare ale unei / unor persoane autorizate de contact din diverse departamente (de exemplu proprietarul afacerii, contabilitate, achizitii, depozit, etc), functia persoanelor de contact, dovada existenței societatii dvs. Orice alte date ce pot fi colectate în cadrul procesului de înregistrare a clienților sau pe parcursul derularii colaborarii sunt furnizate de dvs. în mod voluntar. Aceste date personale nu sunt o cerință legală sau contractuală sau o cerință necesară pentru a încheia un contract. Dacă nu ne furnizați aceste date personale, acest lucru nu va avea consecințe asupra dvs. Datele dvs. personale vor fi stocate pană la momentul încetării relației cu clientul, cu excepția cazului în care avem obligația legală de a stoca în continuare datele dvs. în scopul de a le prezenta autorităților publice, de exemplu autorităților fiscale. Stocarea și transferul datelor dvs. personale către autoritățile publice în scopul îndeplinirii unei obligații legale se bazează în mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.
3). Drepturile dumneavoastră
Ca si persoană vizată, puteți contacta ofițerul nostru pentru protecția datelor în orice moment și în mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact menționate mai sus. Drepturile dvs. sunt :
• Dreptul de a primi informații cu privire la prelucrarea datelor și o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR)
• Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR)
• Dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal și, în cazul în care datele cu caracter personal au fost făcute publice, transmiterea informațiilor referitoare la solicitarea de ștergere către alți operatori (dreptul de ștergere, articolul 17 GDPR)
• Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor (dreptul la restricționare a procesării, articolul 18 GDPR)
• Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizată într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și mecanolizibil și de a solicita transmiterea acestor date către un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR)
• Dreptul de a se opune prelucrării datelor cu intenția de a înceta prelucrarea (dreptul la obiecție, articolul 21 GDPR)
• Dreptul de a retrage oricând un consimțământ dat în vederea opririi unei prelucrări a datelor care se bazează pe consimțământul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului acordat înainte de retragere (dreptul de retragere a consimțământului, articolul 7 GDPR).
• Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere dacă considerați că prelucrarea datelor este o încălcare a GDPR (dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).
Actuala informare vine ca si o completare la Politica de confidentialitate, disponibila pe site-ul nostru in link-ul de mai jos:
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE